Dla Producenta
Jesteśmy wiarygodnym partnerem biznesowym,
wspólnie rozwiniemy Twój biznes.
Od blisko 30 lat nie tylko działamy na rynku farmaceutycznym, ale także aktywnie go tworzymy i rozwijamy. Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów w branży, ponad 20% dostaw leków w kraju dociera do aptek z magazynów PGF. Każdego dnia z naszych zautomatyzowanych, nowoczesnych centrów logistycznych dostarczamy produkty farmaceutyczne do ponad 13 tys. aptek w całym kraju.

Łączna powierzchnia naszych centrów dystrybucyjnych to ponad 77 tys. m2

Każdego dnia z naszych magazynów wyjeżdża ponad 14 tys. dostaw

PGF każdego roku realizuje
ponad 15 mln
zamówień z aptek
Flota transportowa PGF pokonuje
33 mln
kilometrów
rocznie
Co zyskasz, współpracując z PGF?
Dlaczego warto z nami współpracować?
13 Centrów Dystrybucyjnych rozmieszczonych w całym kraju
Specjalistyczne pojazdy z zabudową izotermiczną oraz urządzeniami grzewczo-chłodniczymi gwarantujące przewozy w tzw. zimnym łańcuchu dostaw
Transport w monitorowanych zakresach temperatur
Standardy zgodne z Dobrą Praktyką Dystrybucyjną
Dedykowany opiekun odpowiedzialny za współpracę
Dedykowany opiekun do realizacji zamówień przedstawicielskich
Dystrybucja dedykowana - właścicielem towaru oraz dysponentem jest hurtownia, która rozpatruje zamówienia przekazazne przez Producenta
Dystrybucja bezpośrednia - właścicielem towaru oraz dysponentem jest Producent, hurtownia jest wyłącznie operatorem logistycznym
Usługi logistyczne realizowane są poprzez należącą do PGF S.A. spółkę Pharmapoint Sp. z o.o. i we współpracy ze spółką Pharmalink Sp. z o.o. należącą do Grupy Kapitałowej Pelion S.A.
Więcej niż dystrybucja
Celem PGF jest nie tylko zapewnienie wysokiej jakości obsługi logistyczej i transportowej. Możesz liczyć również na nasze wsparcie w zakresie promocji i optymalizacji sprzedaży. Rozwój Twojego biznesu leży w naszym interesie.
Call center
  • Usługi telesprzedaży
  • Badania opinii i zadowolenia
Wsparcie merchandisingowe
  • Dostęp do narzędzi reklamowych
  • Budowa rozpoznawalności marki
  • Dostęp do wyselekcjonowanych grup odbiorców
E-commerce
  • Dostęp do narzędzi reklamowych
  • Budowa rozpoznawalności marki
  • Dostęp do wyselekcjonowanych grup odbiorców
Analityka biznesowa
  • Raporty sprzedażowe
  • Precyzyjne analizy rynku na poziomie lokalnym i krajowym
  • Analiza wyników działań promocyjnych
Wprowadzanie nowych produktów
  • Działania wspierające dystrybucję numeryczną
  • Budowa ekspozycji i promocji nowych produktów
  • Benchmarking w grupach produktowych
Skontaktuj się z Działem Zakupów
Infolinia: +48 42 200 79 64