Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce. Naszą pozycję na rynku budujemy w oparciu o wiedzę i kwalifikacje pracowników. To oni są najważniejszym kapitałem firmy. Działamy na terenie całego kraju – Centra Dystrybucyjne i sprzedażowe PGF zlokalizowane są w kilkunastu miastach w Polsce.
1
budował swoją karierę w firmie obecnej na rynku od blisko 30 lat;
2
pracował w organizacji zatrudniającej ponad 2 tys. pracowników;
3
rozwijał swoje umiejętności w spółce współpracującej z około 600 dostawcami produktów farmaceutycznych;
1
Wyślij do Nas swoje CV
Jeśli uważasz, że PGF S.A. jest miejscem, w którym chcesz się rozwijać, wyślij nam swoje CV. Dział HR rozpatrzy Twoją kandydaturę pod kątem stanowiska, na które aplikujesz. Jeśli Twoja aplikacja będzie dopasowana do wymagań umieszczonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym, przedstawiciel działu HR skontaktuje się z Tobą i zaprosi do dalszego etapu rekrutacji.
2
Przyjdź na spotkanie rekrutacyjne i daj się poznać
Podczas spotkania poznasz zakres obowiązków, warunki pracy oraz najważniejsze elementy kultury organizacyjnej. W zależności od poziomu stanowiska i specyfiki pracy w danym dziale możesz zostać zaproszony do rozwiązania testu, case study lub pokazania swoich umiejętności w czasie sesji Assessment Center. Na tym etapie spotkasz się także z bezpośrednim przełożonym. Niezależnie od wyniku rekrutacji w ciągu 3 tygodni od spotkania otrzymasz informację zwrotną dotyczącą Twojej kandydatury.
3
Ustal warunki współpracy
Otrzymałeś/aś informację, że zapraszamy Cię do współpracy? Pozostaje więc ustalenie warunków i wyznaczenie terminu rozpoczęcia pracy.